Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
June 29, 2009
Image Size
100 KB
Resolution
1280×800
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
7,252
Favourites
25 (who?)
Comments
33
Downloads
8,452
×
Nod slipping into the dark by Adder24 Nod slipping into the dark by Adder24
Uergh Sorry I could not come up with a good title for this.
And I can't explain it either :XD:
Guess I was going for some sort of futuristic feel here with some curved lines.....I really could not tell you on this one. LOL.

Just hope ya like it.
Nod Logo belongs to EA games and WESTWOOD!
Add a Comment:
 
:iconpsychoticnicholai:
PsychoticNicholai Featured By Owner Jan 25, 2013  Student Digital Artist
This'll make a badass wallpaper
Reply
:iconnuke1007:
nuke1007 Featured By Owner Jan 21, 2013
oh i love it 8D perfect for crushing the hearts of gdi >8D
Reply
:iconjarmenkell:
JarmenKell Featured By Owner Jul 12, 2009
Excellent work sister! :D Worthy of Kane!
Reply
:iconadder24:
Adder24 Featured By Owner Jul 13, 2009  Hobbyist General Artist
Thank you very much brother :D Glad you like it.
Reply
:icondoom-tanker:
Doom-Tanker Featured By Owner Jun 29, 2009  Hobbyist Traditional Artist
EPIC! :D
Reply
:iconadder24:
Adder24 Featured By Owner Jun 30, 2009  Hobbyist General Artist
TITS
EPIC TITS!
Reply
:icondoom-tanker:
Doom-Tanker Featured By Owner Jul 16, 2009  Hobbyist Traditional Artist
yes, you have some ;D
Reply
:iconadder24:
Adder24 Featured By Owner Jul 16, 2009  Hobbyist General Artist
And you are not sucking them
Reply
:icondoom-tanker:
Doom-Tanker Featured By Owner Jul 16, 2009  Hobbyist Traditional Artist
awww, ur no fun! LOL
Reply
:iconadder24:
Adder24 Featured By Owner Jul 17, 2009  Hobbyist General Artist
Nope.
Reply
:icondoom-tanker:
Doom-Tanker Featured By Owner Jul 18, 2009  Hobbyist Traditional Artist
*gives her the puppy eyes*
Reply
:iconadder24:
Adder24 Featured By Owner Jul 19, 2009  Hobbyist General Artist
Nooooooooooo
Reply
(1 Reply)
:iconcommandandconquerrts:
this would look nice within our group! your call.
Reply
:iconadder24:
Adder24 Featured By Owner Jun 30, 2009  Hobbyist General Artist
USE IT!!! :D You may upload this to the gallery.
Reply
:iconcommandandconquerrts:
working on it. been busy lately
Reply
:icongodofwarlover:
godofwarlover Featured By Owner Jun 29, 2009
Peace through power!!!
Reply
:iconadder24:
Adder24 Featured By Owner Jun 30, 2009  Hobbyist General Artist
KANE LIVES!!!!!
Reply
:icongodofwarlover:
godofwarlover Featured By Owner Jun 30, 2009
For a second there, I thought you betrayed Nod
Reply
:iconadder24:
Adder24 Featured By Owner Jun 30, 2009  Hobbyist General Artist
Me betray nod?
More like spying for Nod! LOL.
Reply
:icongodofwarlover:
godofwarlover Featured By Owner Jun 30, 2009
You were putting up a lot of GDI stuff
Reply
:iconadder24:
Adder24 Featured By Owner Jun 30, 2009  Hobbyist General Artist
All part of the plan.
Reply
:icongodofwarlover:
godofwarlover Featured By Owner Jun 30, 2009
Okay
Reply
:iconalpha-sorrow:
Alpha-Sorrow Featured By Owner Jun 29, 2009  Hobbyist Writer
VERY cool =D

Sort of has a...Tron-like feel to it with the design. Dunno why O_o
Reply
:iconadder24:
Adder24 Featured By Owner Jun 30, 2009  Hobbyist General Artist
Imagine Nod.........In Tron!
Reply
:iconalpha-sorrow:
Alpha-Sorrow Featured By Owner Jun 30, 2009  Hobbyist Writer
....omg....too....god...
Reply
:iconadder24:
Adder24 Featured By Owner Jun 30, 2009  Hobbyist General Artist
Kane: YEAH!
Reply
Add a Comment: